بیوگرافی کامل رضایا

 

نام: امیر رضا

نام خانوادگی: طاری

متولد۱۶ تیر  ۱۳۶۵در  ساری

 و ساکن یوسف آباد در تهران

دو خواهر داره که هردو ازدواج کردند

در حال حاظر دیپلم گرافیک داره

و دانشجوی ترم سوم رشته کنسرواتوار موسیقی(گیتار فلامینگو)

رنگ مورد علاقه : مشکی

اتوموبیل مورد علاقه : پژو ElX

ویژگی های اخلاقی: زود جوش - صادق - خونسرد

آهنگ نازنین رو برای دوست دخترش ((نازنین)) خونده!!

سه سال پیش در استودیویی در تجریش کار پاپ رو شروع کرده

در یکی از شهرک های شمال با آرمین آشنا شده و کار گروهی رو شروع کردن

قبل از کار موسیقی در پاساژ علاء الدین مغازه ی لوازم جانبی موبایل داشته

خوانندگان مورد علاقه : فرزاد فرزین- محسن نامجو و محسن چاووشی

دوستان صمیمی: آرمین - اردلان طعمه - مهشاد - مهران - امیر تتلو - حسین تهی

در حال حاظر مشغول جمع کزدن ۹ تراک برای آلبوم جدیدشان

 هستن که اسم گروهشون هم ۱۹ هست و اسم آلبوم (( احتمالا )) 


 night music

بیوگرافی کامل شاهین نجفی

شاهین نجفی 

 

شاهین نجفی که لقبم خاصی هم نداره و با همین اسم میخونه در 13 تیرماه 1359 در بندر انزلی متولد شد.او از سال 79 کار در زمینه پاپ و راک را آغاز کرد اما به تدریج به آلمان رفت و مقیم آنجا شد. شاهین در بسیاری از کارهایش میخواهد چهره فقر و زن ستیزی و حکومت گرایی دشمنان ایران در غرب را به طور عینی بیان کند.او خوانندگی را در سال 79 و زیر نظر استادان سنگاچینی و پور رضا آموخت و کار در زمینه رپ را به صورت زیرزمینی آغاز کرد. او اکنون دانشجوی رشته ی جامعه شناسی است و در سالی که در دانشگاه ایران بود به خاطر اعتراضاتش از دانشگاه اخراج شد و برای تحصیل به آلمان رفت و دکترای جامعه شناسی گرفت.وی در ایران ممنوع الصدا شد ولی در آلمان سرپرست گروهی به نام تپش 2012 شد و کار حرفه ای را آغاز کرد.او در سال 2008 آلبومی با نام ما مرد نیستیم را به رپ فارسی تقدیم کرد که جذابیت خاصی داشت.وی در سال 2009 از گروه تپش به علت پخش غیر مجاز موسیقی طرف ما از تلویزیون آمریکا جدا شد.وی بعد از آن با گروهی به نام آنتی کاریزما در لندن آشنا شد که متشکل از (شاهین نجفی-پژمان افشاری-بابک خزایی-آرمین مستعد)بود. و با آشنایی با اینان در کنسرت ها و فستیوالهای جهانی حضور یافت به یک چهره جهانی مبدل گشت.او تنها خواننده رپی است که در تمام مجالس رسمی و تظاهرات مردمی بر علیه دولتهای غربی شرکت کرد و به طرفداری از مردم هایتی و افغانستان برخاست.آخرین اجرای او آهنگ شاعر تمام شده است.


 night music

تکست صادق - نمک نشناس

تکست کامل آهنگ نمک نشناس کاری از صادق 

 

یه چند وقتیه که دوره من خلوته
حالا داشت موند با همین یه ورقه
که قلم میرقسه روش عین اون جمیله
همه نمک نشناسین عیبتون همینه
اشتب از منه که دستو تا ارنج عسل کردم
حار شدین اره؟ قیدشو زدم بیخیال رفیق
دوست میشه بات یه زیقی جای شیر
بگزریم دلما پر تر از ایناست یه الافیم تو شهر تا شب دودو سیگار
اصن نمی دونیم ایجا چیکاره حسنیم
سیر دود عالمیمو بازم همیشه  نسخیم
ای خاک تو سرم یه عمره خوابیدم
میگم با تجربم هه چاییدم
یه پیرمرد تو جلد جون ٢٠ ساله
یه سگ ولگرد یه لاشخور بی صاحب
ببین بابا ددیو نگفتم که خیابونو میگم حاجی
اگه قسمت شه میری توام توش یه قدمی بزنی
بین گرگا نمه نفسی بتنی
عمو اینجا کون لختاش خیلی زیادن
مایه دارای مغزی که هنوزم پیادن
این ما ایم که میبینی یه رفیق داریم
سیگارو گاری روش تو وقت بیکاری خداییش بیماریم
این چرخو فلک که ما در اون میلانیم
فانوس خیال ازون مثالی داریم
خورشید چرا دور عالم فانوس
ما چون سوریم که اندرو گردانیم

پنجره بازه یه سوزه سرد میاد
جا سیگاری جلوت شده یه تپه ته سیگار
ادمای تکراری عقاید کهنه
بو تعفنشون بلند شد از سر سفره
کچلو ی من زندگی ٣ کام حبسه
شنگول میشی اگه این ٣ کام حبسشه
نزار چپ شه دنیا باهات
دس به یقه شو یجوری با کل خوابات
ببین اینجا همه چی یه جور دیگه میره
هر چی گره باز کنی باز جایه دیگه گیره
به خودت بیا نشه روزی بگی دیره
که دله ترین دله دنیاشم سیره
عقربه که میگزشت عمر بود میرفت
تازه فهمیدم بابا کم گفت بیربط
که پسرم همیشه حواست باشه
تا خلاصه یه دری رو به زندگیت وا شه
ولی گوش نکردم خر بودم یه کم
جونا جاهلن بار کمبودم پدر
خلاصه کلوم ما دنیا دیده ایم
این من من نبوده ام دنیا رید به این


night music

تکست صادق - آسمون

تکست کامل آهنگ آسمون کاری از صادق 

 

آسمون
مولایی حاجی اینجا چقد خوبه
دیگه دوریم از هر گونه جنبش
جوون ننشسته پای منقل و دودش
سهراب سپهری اونور روده
پس آبو گل نکنیم هر چی بدست آوردیم و ول نکنیم
اینجا همه چشم پاکن و شکم سیرن
به جون خودت هر چی که بگی دیدن
داداشی دشمن ماله تو فیلماست
همه بچه خوب  مهربون نمیشه کیر راست
روی اینو اون رنگ تیزی خون
وهیشکی نمیبینه و هیشکی نمیمیره
نمیخواد واسه اعصاب نخ به نخ دود کرد
از دین و ایمونت نمیشی دم به دم دورتر
گرگه میگ میگو خلاصه گور کرد
برگ سبز چشم همرو کور کرد
اینجا مشتی یکی بود و یکی نبود نیست
آسمونه قصه ها آبی کبود نیست
رفیق واقعیه لفظ زیر پیک نیست فقط
همه تو یه سطحن کسی نیست پیک هم
دادا آب و هوا خوبه همه دور هم حلولن
یه عشق گفتن از اونور 20 تاشم درومد
همه زوجا خوشبختن و قمریا با همن
همه در کون همن تا یه عمری واندن
عمو خدا نزدیکه اینجا آنلاین باته
حلال خورن همه ها ولی حرومشم پاته
از همه مهمتر اینجا گرگ و برره نیست
طلبه ای کجاست نه کرک و پرت ریخت

کروس:
آینه ها دروغ میگن به من
باز دلم میگه تو صاف برو بخند روی زمین
نه دنبال چیزی که توی دنیای من نیست
هی هی هی
بازم آسمون ببار
با من

ورس 2
حاجی بیخیال اینجا از اونور چه خبر
هنوز جنس مونث و میپیچن لا کفن؟
عشق چی ؟عشقی بابا ننه ها کجان؟
شنیدم کمراشون خمیده بچه ها سوارن
همه زندگی به کیرن  وصلن جیب ددی
همه تعطیل شدن رسما مخا ردیف
اون ان تو ریشا(؟) چطور هنوز سر پاعن
گویو میدون بدست بال و پر دارن؟
یه چن وقت پیش مملکت رنگی رنگی بود
سبز بود چی بود نمیدونم عجب جنگی بود
شنیدم کلی کشته و زخمیو دادین
که چی؟ که بگین ما هم سبزی کاریم
میگن خشگلی جرمه باس زیقی باشی
ما هر دو ور بودیم حاجی هیچی لاش نی
از این ور مونده از اونور رونده
یه چوب دو سر طلا که توش نمونده
جوونی واسه ادامه بی راهه که تا الان زده
دادا اون که بشینه ببینه بیماره یه ذره
بیماره یه ذره
بیماره یه ذره
بیماره یه ذره

کروس:
آینه ها دروغ میگن به من
باز دلم میگه تو صاف برو بخند روی زمین
نه دنبال چیزی که توی دنیای من نیست
هی هی هی
بازم آسمون ببار با من 


night music

تکست صادق - جفت کفش

تکست کامل آهنگ جفت کفش کاری از صادق 

 

آقایون... آقایون؟... شـــــــــــششش ساکت.... عقرب عمره که تاتی تاتی رفت مغز همه رو راهی قاطی پاتی زد یه جفت کفش پامه که بوی خاک میده دوتا کف صاف داره مارو به دوش کشیده روی سطح خیابونا کرده مارو بالا پایین میمیری میمونی رو دست اگه با ما باشی حاجی دستای پینه بستم آلوده به خونه تیزی ناموس رقصش مارو آبروئه اینقدر از پشت زدن... که جای خالی کمه؟ تو طرز فکرم دست به دستمالی بده این سری که میبینی رو به بالا بوده همش سینه سپر رو به جلو و دنیا پایین تنم پس خوش به حالم پشت کارم همیشه تو چشمه چون پشتیبانم خدا بوده نشد که جا بشه مال دشمنا پشت درا بسته موندن آخه وا ندادم دادا خب وصله اونم داره سرتا پا خاک گلو فاز دود و دمه آره خوردم زمین ولی پاشدم یدفعه هرچی مشکلم از رفاقت بده همه بزه شدن و بچه یا مرامه خره دل خاک و خون کشیده ای داریم تو سینه درد و دل سیخی چند همش شدش یه کینه هنوزم که میبینی سرپائم من مرد شدم واسه خودم... ارواح عمه ات ما زیرخاکیم اما از اون سیبیل پهناش اونا که میخوری بهشون باس بذاری یخ جاش خلاصه کلوم رک و پوست کنده داش ما زاده ی خیابونیم نه جو خوانواده این زخمایی که میبیتنی سختی های راهه ماها اشک ندیدیم تا حالا چشمه خشکه پس خودتو مثل من نبین بچه خوشگل با دید بد نگام پس نکن من هر بار خواستم بساز شم نشد گل پسر با ناز رپ نکن من یه گوله آتیشم تو با گاز ور نرو روزا یکی یکی گذشت ما مرد بار اومدیم و یاد گرفتیم که به زخمها رو ندیم پس دلو زدیم به آب و شدیم یه بی نقاب که تنی به باخت نمیده حتی شده یه بار ما قیمتی نبودیم و نیستیم داداش یه معرفت داریم که نیست تف بالاش ذهن من با ریز محتواش این دنیارو ارزشی نیست تخم براش حاجی سرگرمی کم نی از مردی امنیتی ساختیم که دورو بریامون حال میکنن و ما با حوری پریامون تپله تو جیبامون رفیقیم با خیابون غضبیم روی ناموس با همین دو چشامون اینقدر باز بود که دیدیم لقمه چربه پشتش حرفه حرفای مفت که جوه اینقدر ببند که کج بشه تخم چپت رک بگم که آره حاجی دو گوشارو چیدیم تا درسارو نشنویم ما اونا رو دیدیم با جیگری مرد پی گرگا رسیدیم از اونم رد شدیم بگو تو کجایی شیوید؟ همه خیابونی شدن هه... باریکلا پس... باری کم لات دست... خالی چند بار؟ زدی که خورده باشی چوب قالی جبار یکم خودت باشی خوبه حمال سنگین.... با دید بد نگام پس نکن من من هر بار خواستم بساز شم نشد گل پسر با ناز رپ نکن من یه گوله آتیشم تو با گاز ور نرو  


 night music